Zondag

20 december 2015 - Wemeldinge, Nederland

Morgenochtend vroeg gaat het gebeuren om 5 uur thuis weg. Dat word nog wat met pubbers in huis. Het vliegschema voor de liefhebbers. Etihad airways.
EY7307 vertrekt om 10.40 vanaf schiphol is om 20.10 in abudhabi. Daar gaan we weer weg met de Ey7602 om 21.55 en hopen om 2.50 uur in new dehli te zijn.

Voor de terug weg op 5 januari EY211 vertrek om 4.25 uur tot 7.15 uur overstappen in abudhabi op de EY077om 9.30 en zijn we om 14.20 uur weer in amsterdam dit alles is te volgen op de site flightradar 24.com. het tijds verschil is 4 en half uur later.
Nu nog ff opruimen en bram naar mijn vader brengen en dan vroeg het bed in

1. Sabine:
    20 december 2015
    Een hele goede reis voor jullie allemaal en heel veel plezier!!
  2. Jannie:
    Hoi Connie, Cor en Nasreen, Prem,

Heb net een appje gedaan en zie nu het bericht.
    Goeie, mooie reis toegewenst. Geniet er van!

Groetjes Jannie.
  3. Addy:
    20 december 2015
    Hoi conny hele goede reis en geniet er met het hele gezin van ,het word zeker een reis die jullie je hele verder leven zullen koesteren.
  4. Astrid:
    20 december 2015
    Wij wensen jullie een goede reis en wellicht vliegen jullie morgen over ons heen heel veel plezier en geniet van iedere minuut
  5. Judith, Frans en Sanne:
    20 december 2015
    Nogmaals een heeeeeeel goede reis. Fijn dat we mogen meegenieten van jullie reis.
  6. Christien en Guus:
    20 december 2015
    Cor, Conny, Nasreen en Premm super goede vlucht, lekker uitrusten, geen stres Conny. Prettige feestdagen en een super goed 2016. Cor veel foto's maken.
  7. Sylvia snoep:
    Hey allemaal,

Wat spannend allemaal,staat jullie wekker goed?
    Een hele goede vlucht en vind het enorm leuk om met jullie mee te reizen via deze Blog...Weltrusten!!
  8. Petra:
    21 december 2015
    Cor, connie, nasreen en prem, goede reis en geniet ervan.
    maak maar veel mooie plaatjes voor ons.
  9. Wim en Liesbeth:
    21 december 2015
    Cor,Connie,Nasreen en Prem,een hele goede vlucht en geniet van deze byzondere reis!!!
  10. Ineke en dick joppe:
    21 december 2015
    We wensen jullie een mooie beleving toe.
    Leuk om mee te mogen kijken.
  11. Peter:
    Hallo Cor,Connie, Nasreen en Prem,
    Als jullie dit lezen staan jullie waarschijnlijk met New Dehlise grond onder jullie voeten en een kijken terug op een lange vlucht wat toch nog snel ging.
    Een fijne tijd toegewenst in het geboorte land van Nasreen en Prem.
  12. Majella en Mark en Seung Ri:
    22 december 2015
    He reizigers, hoop dat jullie een voorspoedige reis hebben gehad en eerst even kunnen bijkomen hiervan....geniet met jullie gezinnetje van de roots van Nasreen en Prem....we zijn heeeel benieuwd naar jullie verhalen.