voorbereidingen

14 december 2015

Vandaag over een week zijn we onderweg . Ik heb deze week al vakantie genomen zodat ik op het gemak alles kan inpakken en de boel nog eens ff kan  opruimen. Ik noem het ook wel de onthaast periode. De rest van het gezin moeten nog naar chool en werken. Woensdag nog naar de ggd om de prikken en dan is echt alles geregeld. De voorbereiding van de visums was het ergst omdat ze afgewezen werden. India is een moeilijk in te komen land blijkt. Afgelopen week was het dan eindelijk voor elkaar terwijl we een week of 12 er mee bezig zijn geweest.

Word vervolgd

connie

1. Eva en Ruben:
    14 december 2015
    Hee! Fijn dat het is gelukt met de visa! En leuk om een eerste verhaaltje mee te kunnen lezen. Alvast een fijne reis, WEUMELINGEONTOUR!
  2. Wim en Liesbeth:
    14 december 2015
    Heel veel succes met het pakken van de koffers en het opruimen van je huisje. Doe het op je gemak zodat je straks lekker van je reis kan gaan genieten.
    Geniet met zijn allen van dit grote avontuur.
  3. Astrid:
    14 december 2015
    Jongens heel veel plezier in india neem vooral heel veel foto's voor de kids spannend om naar het land van hun roots te gaan we denken aan jullie als jullie er zijn precies 17 jaar terug kwamen onze meiden aan uit dat verre land
  4. Annie:
    14 december 2015
    Nou Connie, het komt alsmaar dichterbij!!! Geniet van alle voorbereidingen, al brengt dat ook vaak stress met zich mee.
    Geniet van elke minuut want deze reis is wrsch Once in a Lifetime.
  5. Els:
    14 december 2015
    Heerlijk Connie. Even een nog een weekje thuis voor jullie vertrekken, echt inderdaad een onthaasting periode, geniet ervan. Het komend weekend zal het nog druk genoeg zijn.
    ( vergeet de visums niet klaar te leggen.) grapje hoor , maar het heeft zoveel moeite gekost, dus vandaar!!!